lördag 21 mars 2009

Till mina kära läsare;- om jag har några.....


Inser att om jag nu gett mig ut i "bloggossfären" och skaffat en stickblogg så får jag uppdatera litet oftare! Vet själv hur jag är,- inga uppdateringar på en vecka och jag surfar rastlöst vidare till grönare ängder. Här i alla fall ett dagsfärskt garninköp som hyllning till våren. Först plockade jag på mig tre hekto av det härligt salladsfärgade mohairgarnet (Vivaldi). Till reapris dessutom! Sedan kom jag i samspråk med affärsinnehavaren om effektränder och hon visade mig Cocoongarnet från HP-gruppen. Fell in love immediately! Har ingen aning om vad jag ska göra än. Kanske en boleroväst eller en kofta med strutärmar...

2 kommentarer:

  1. Hej . vilka härliga färger på garnen. Önskar att jag kunde sticka som du. Men du vet ju hur det var med halsduken till Anton det tog ju TVÅ ÅR. Albins tröja la jag väl bara upp på stickorna sedan blev det inte mer med det;) Kram å tack för ditt stöd.
    Therese.

    SvaraRadera
  2. Oj, vad du skriver, kul att läsa... mina små funderingar på att börja en blogg vill jag gärna prata om någon dag :-)

    SvaraRadera