tisdag 24 mars 2009

Framskjutna spedeplaner


Fick tyvärr besked idag att beställningen av materialkitet jag gjorde i går inte kan effektueras förrän om två veckor! Och jag som hade ställt in mig på att komma igång till helgen. Inget att göra åt. Istället började jag att rota bland sådant som kanske kan användas till dekorationerna. Håll till godo med litet bilder på råmaterialet s.a.s. 
Thaisiden och pärlor "på strå", köpta i Japan. Färgerna på bilderna är inte rättvisande. Var svårt att få till i solljuset som var idag. Mulna dagar är ju bäst att fotografera på egentligen men jag tänker inte be om fler.. he, he...

2 kommentarer:

  1. Vackra bilder! Som stilleben med stoftmåleri. Bra komposition och färg! Poesi!
    Joma

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina återkopplingen!

    SvaraRadera