söndag 7 juni 2009

Glasinspiration!

När jag ändå håller på så måste visa en del av min snabbt växande pressglassamling. Jag älskar att ha de är sakerna omkring mig i vardagen och särskilt när jag håller på med kreativa sysslor. Har av olika skäl haft en lång kreativ svacka men så kom de här ljuvliga föremålen in i min tillvaro och blåste liv i en behaglig inspiration.
Godisskålen kan man ha till mycket....
Varför inte lägga en färgglad nålhög i den....eller....
en pärlemovit dito.
Virknålarna ska ha det bra de också!

3 kommentarer:

  1. Så mycket roligare att skapa när man får omge sig av fina ting - nålarna ser nästan ut som godis :) /Emilia

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det! Ger näring till fantasin och inspirationen.

    SvaraRadera
  3. Gillar jättemycket. Dina inlägg och saker, gärna loppisfynd. Är såå trött på avskalad modern design, svart och vitt, _en_ sak på väggen o.s.v. Inget som inte matchar... var får kreativiteten plats där??

    SvaraRadera